ΓυμναστικήΔιατροφήΦροντίδα προς τον εαυτό

Διατροφική εκπαίδευση & Γυμναστική: Ένα δώρο στον εαυτό μου

Από την ημέρα που γέννησα τον Βασίλη, το 2012, άρχισα να ψάχνομαι με τη διατροφή μου γιατί θήλαζα, μετά μπήκαν οι στερεές του, μετά ανακαλύψαμε ότι είχε και αλλεργίες στα γαλακτοκομικά. Μετά ήρθε και η Σοφία. Με tandem και μεγάλη ροή κατά το θηλασμό, νόμιζα ότι η μικρούλα μας είχε θέμα και με τα σιτηρά. Έψαχνα, έψαχνα, έψαχνα. Εκεί συνειδητοποίησα ότι μ’αρέσει να ασχολούμαι με την επιστημονικά αποδεδειγμένη διατροφή.

Όταν σταματήσαμε μετά από 8 χρόνια σερί τον θηλασμό δυο παιδιών, επανήλθα στις παλιές μου συνήθειες – ευτυχώς όχι σε όλες- αλλά τα σιτηρά και το αλκοόλ (ένα ποτηράκι κρασί ή μπύρα σε συχνή βάση) έγιναν πολύ φίλοι μου. Άρχισα να έχω μερικά προβλήματα υγείας – χαμηλή φεριτίνη, ζαλάδες, θέματα με θυρεοειδή, ελαφρά αυξημένη χοληστερίνη. Όμως το χειρότερο μου, αυτό που ήθελα οπωσδήποτε να καλυτερεύσω, ήταν οι χαμηλές σωματικές αντοχές μου. Ήθελα να γυμναστώ, να έχω αντοχές να παίζω με τα παιδιά μου, παιχνίδια που ήθελαν δράση, κίνηση και πολύ γέλιο. Δυστυχώς στο 3λεπτο ήμουν εξουθενωμένη.

Έτσι, η ανάγκη μου να βελτιώσω την υγεία μου μπήκε σε προτεραιότητα στην εκπνοή του 2021. Και ήρθε (για δεύτερη φορά) στη ζωή μου η Γιουλικα και το bodycompass. Το είχα ξανα παρακολουθήσει το πρόγραμμα της στην πρώτη καραντίνα, αλλά πρώτον δεν ήμουν τόσο ψυχολογικά έτοιμη – παρόλο που τα είχα πάει περίφημα και είχα πετύχει το στόχο μου τότε που ήταν κυρίως αισθητικοί οι λόγοι.

Τώρα όμως έμαθα, πως να αγαπώ το σώμα μου εν τω βάθει. Πόσο πολύτιμες είναι οι πρωτεΐνες στη διατροφή μας- για τα λαχανικά όλοι το ξέρουμε. Πόσο ωφέλιμη είναι η αερόβια άσκηση, ειδικά το αναζωογονητικό συναίσθημα μετά από κάθε προπόνηση είναι υπέροχο. Πως να τιθασεύσουμε τα σκαμπανεβάσματα της ινσουλίνης και να νιώθουμε το αίσθημα του κορεσμού και όλα αυτά παρέα με άλλες κοπέλες που εμψυχώνει και παρακινεί η μία την άλλη.

Η διατροφή είναι θρέψη. Είναι η ύψιστη αυτοφροντίδα σε συνδυασμό με την κίνηση στο σώμα. Κάνε ένα δώρο στον εαυτό για το 2022 και βάλε μετρήσιμους και ρεαλιστικούς στόχους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Πχ. Εγώ έχω βάλει να τρώω σαλάτα τουλάχιστον μια φορά την ημέρα και συνολικά 30 διαφορετικά λαχανικά την εβδομάδα. Να πίνω 6 ποτήρια νερό την ημέρα (έπινα με τα βίας 2!) και να φτάσω σε ένα συγκεκριμένο νούμερο ζυγαριάς (περίπου 8 κιλά κάτω από ότι είμαι τώρα) γιατί θέλω να νιώθω ξεπρησμένη και ανάλαφρη.

[ΚΑΙ ΝΑΙ, θέλω να με βλέπω στον καθρέφτη και να μου αρέσω. Μέχρι πρόσφατα ντρεπόμουν να το πω αυτό, λες και είναι ντροπή να μας ενδιαφέρει η εξωτερική μας εμφάνιση.]

Το ποστ αυτό δεν είναι χορηγούμενο. Είμαι μια πολύ ευχαριστημένη πελάτισσα. Μπορείς να βρεις άπειρα δωρεάν πράγματα στο διαδίκτυο. Το γράφω για να σε παρακινήσω να σε βάλεις σε προτεραιότητα. Πάντως στο Bodycompass, δεν θα βρεις παράλογα υλικά στις συνταγές, δεν θα βρεις συμπληρώματα, ροφήματα και θαυματουργά μαντζούνια. Ούτε όργανα γυμναστικής χρειάζεσαι για να αποκτήσεις αντοχή και γυμνασμένο σώμα. Το αγαπάνε τόσο πολύ αυτό που κάνουν (η Γιούλικα και η Μαγδαλένα), που ειλικρινά το βλέπεις το μεράκι τους.

Photo by Katherine Chase on Unsplash

Tags:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.