ΓυμναστικήΦροντίδα προς τον εαυτό

Γυμναστική με τραμπολίνο

Το τραμπολίνο μέχρι πριν λίγους μήνες στο μυαλό μου το είχα ως ένα παιχνίδι για τα παιδιά. Ως ένα παιχνίδι που το έβλεπα μόνο σε παιδότοπους και αυτό όχι συχνά, γιατί τα παιδιά μου σιχαίνονται τους παιδότοπους, οπότε πηγαίναμε σπάνια (σε προ covid εποχές). Πριν λίγο καιρό όμως έπεσα σε κάποια άρθρα που εξυμνούσαν τα θετικά του τραμπολίνο, κυρίως για το λεμφικό σύστημα. Και κακά τα ψέματα, αν σου πει κάποιος ότι είναι ένα πολύ καλό είδος γυμναστικής, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι διασκέδαση, οπότε να μια ωραία ευκαιρία να συνδυαστεί η γυμναστική με τη διασκέδαση

Αποφάσισα μέσα σε αυτήν την καραντίνα να πάρουμε τραμπολίνο για πολλούς λόγους. Οι κυριότεροι είναι:

  1. Οπως ανέφερα και πιο πάνω, βοηθάει πάρα πολύ στο λεμφικό σύστημα. Η συνεχής κίνηση του τραμπολίνο βοηθάει στην συνεχή ροή του λεμφικού συστήματος και την καλύτερη λειτουργία του.
  2. Βοηθάει να συντονιστούν πάρα πολλές ομάδες σώματος σε περίπτωση που κάποιο παιδί έχει αισθητηριακά θέματα προς επίλυση. Όπως επίσης και στην ισορροπία. Δεν είναι τυχαίο που το συστήνουν όλοι οι εργοθεραπευτές.
  3. Ίσως ο πιο διασκεδαστικός τρόπος εκγύμνασης όλων των μυικών ομάδων και ο πιο γρήγορος τρόπος για να γυμναστεί κάποιος. Με βάση έρευνα της NASA, το να γυμνάζεσαι με τραμπολίνο καις περισσότερες θερμίδες σε μια ώρα συγκριτικά με μια ώρα χαλαρού τρεξίματος. Σε μια άλλη έρευνα της NASA, το τραμπολίνο έχει καλύτερη απόδοση εκγύμνασης κατά 68% από ότι αν έτρεχες χαλαρά.
  4. Και γενικά θα πω επιγραμματικά μερικά ακόμα σημαντικά: Βοηθάει στην απώλεια βάρους, στην καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, κατά της κυτταρίτιδας, αποτοξινώνει, βοηθάει σε κάθε ενδοκρινολογικό πρόβλημα.

Θα μου πει κάποιος “Μα δεν φοβάσαι μην χτυπήσει το παιδί;” . Η απάντηση που θα σου έλεγα στην αρχή ήταν όχι. Επειδή λοιπόν, μια φορά είχε η κόρη ένα ατύχημα και δεν ήμουν παρούσα, γιατι απλά καθόταν πάνω στο τραμπολίνο, παραπάτησε κάπως και γρατζουνισε τα χείλη της στο μεταλλικό πόδι, τώρα θα πω είναι απόλυτα ασφαλές, αρκεί να υπάρχει πάντα παρουσία γονέα. Τις άλλες φορές το κρύβω κάτω από το κρεβάτι. Χωράει. Εμείς έχουμε αυτό*

Εύχομαι καλή διασκέδαση και καλή γυμναστική!

Πηγή: https://justbounce.ca/17-benefits-of-trampoline-exercise/ Φωτογραφία από τον χρήστη Karolina Grabowska στο Pexels

*Το link δεν είναι χορηγούμενο. Είναι affiliate. Μάθετε τι σημαίνει affiliate εδώ.

Tags:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *